Графік особистого прийому громадян адміністрацією закладу
в 2022 році
Прізвище,ім’я,по батькові посада Дні та години прийому
Швиденко Вікторія Василівна Директор ЗДО Щовівторка 15.00 – 16.30
Зільєва Наталія Михайлівна Голова ПК Щоп'ятниці 13.00 – 15.00
Теодореску Оксана Михайлівна Сестра медична старша Щочетверга 14.00 – 16.00

Нормативно-правові документи, що регулюють роботу зі зверненнями громадян

Закон України "Про звернення громадян" від 02.10.1996 №393;

Указ Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»;

Постанова Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року №348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації»;

Постанова Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року №858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян»;

Постанова Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року №630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади»;

Постанова Кабінету Міністрів України від 19 січня 2011 року №26 «Про внесення зміни до пункту 2 Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації»;

Зміни до Закону «Про звернення громадян».


Під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.(ст. 3 Закону України "Про звернення громадян").

Заява (клопотання) - звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності. Клопотання - письмове звернення з проханням про визнання за собою відповідного статусу, прав чи свобод тощо.

Пропозиція (зауваження) - звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадо-вих осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства.

Скарга - звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, по-рушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самовряду-вання, підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, посадових осіб.

Звернення адресуються органам державної влади і місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форм власності, об’єднанням громадян або посадо-вим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.

У зверненні має бути зазначено:

* прізвище, ім’я, по батькові;

* місце проживання громадянина;

* викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення надсилається поштою або може бути переданим громадянином до відповідного органу, установу особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повнова-ження оформлені відповідно до чинного законодавства.

Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне).

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

До звернення додаються наявні у громадянина рішення або копії рішень, які приймалися за його зверненням раніше, а також інші документи, необхідні для розгляду заяви, які після її розгляду повертаються громадянину



Про стан роботи зі зверненнями громадян
у 2021 році

Робота зі зверненнями громадян здійснювалась відповідно до наказу по ЗДО від 19.01.2021 №13 «Про організацію роботи зі зверненнями громадян у 2020 році та завдання на 2021 рік». Стан роботи зі звернення громадян розглядався на виробничих нарадах (протоколи виробничих нарад від 15.01.2021 №4, від 02.04.2021 №5, від 11.07.2021 №8, від 22.10.2021 №2), щорічному звітуванні керівника перед працівниками, батьками та громадськістю, висвітлювався на сайті ЗДО. Графік прийому громадян дотримувався, відповіді та роз′яснення надавались вчасно відповідно до вимог чинного законодавства.

Протягом 2021 року адміністрацією ЗДО розглянуто 5 звернень громадян, з них 3 - від батьків вихованців.

Аналізуючи звернення за їх характеристикою, визначено наступне:

- за формою надходження: на особистому прийомі;

- за ознакою надходження: первинні;

- за типом звернень: усні;

- за видами: пропозиції (зауваження), заяви (клопотання); скарг не надходило;

- за статтю авторів звернень : від жінок;

- за суб’єктами звернень: індивідуальні – 4, колективних -1;

 - за результатами розгляду: вирішено позитивно - 3

дано роз'яснення - 2

Питання, порушені в усних зверненнях, стосувались:

- працевлаштування - 40%;

- матеріального забезпечення закладу - 20%;

- організації харчування - 20%;

- організації освітнього процесу - 20%;

Реєстрація звернень здійснювалась відповідно до інструкції з діловодства за зверненнями громадян. Порушені у них, своєчасно розглянуті, відповіді надані у встановлені строки.



У І півріччі 2022 року звернень від громадян до закладу не надходило

______




___________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________



Кiлькiсть переглядiв: 562

Коментарi