2021-04-28
провідною діяльністю дітей третього року життя є предметна діяльність, в якій формуються передумови виникнення гри. Досвід, накопичений у предметній діяльності, служить основою розвитку мовлення дитини. Саме тому необхідно давати дітям можливість маніпулювати з предметами: іграшками, конструктором, кубиками тощо.
Під час заняття з сенсорного розвитку, з метою закріплення основних кольорів, навичок вправляння орієнтації на площині, вихователем Наконечною А.В. вдало використано предмети-замінники - різнокольорову мазаїку.
У процесі підбору й використання замінників малятами відбувається розвиток уяви. Дитина починає розуміти умовність ситуації гри, її моделюючий характер. Такі психічні якості дитини становлять важливу умову розвитку знаково-символічної функції свідомості.