• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Наступність в роботі двох ланок освіти

Наступність в роботі двох ланок освіти

2018-11-09

Для колективу дошкільного закладу «Казка» проблема наступності між дошкільною, початковою ланками – одна із важливих проблем загальної освіти. Ці проблеми зорієнтовані передусім на інтеграцію двох ланок освіти.
Актуальна проблема сьогодення - встановити наступність на державному рівні між дошкільними навчальними закладами і початковою школою. Оскільки головним напрямом державної політики у сфері виховання проголошено особистісно-орієнтований підхід до дитини, а освіта трактується як процес, спрямований на розширення можливості компетентного вибору особистістю життєвого шляху, на її саморозвиток, то пріоритетними в оцінці ефективності виховання мають бути гуманітарні критерії благополуччя і розвитку дитини як особистості. Отже, основне педагогічне завдання дорослих – створити сприятливі умови для повноцінного життя дошкільника, для реалізації ним свого природного потенціалу (фізичного, психологічного, соціального), для прояву свого індивідуального обличчя.
Вихователі дошкільного закладу та вчителі початкових класів загальноосвітньої школи тісно співпрацюють у цьому напрямку: узгоджують мету на дошкільному і початковому шкільному рівнях; взаємовідвідують навчально-виховні процеси; організовують спільну діяльність дітей ДНЗ та школи; продумують і планують спільні виховні заходи з дошкільнятами та учнями початкових класів.
8-9 листопада вихователі дошкільного закладу "Казка" та педагоги початкової школи №9 мали змогу обмінятися своїм досвідом роботи: перейняти ідеї, технології освіти, стиль викладання. /Files/images/20181108_082144.jpg
Кiлькiсть переглядiв: 272

Коментарi